بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت در پیامی به مناسبت روز کارمند نوشت: بخش مؤثر و سرمایه اصلی منابع انسانی، کارکنان و کارمندان متعهد و متخصص آن هستند؛ که پویایی، نشاط و انگیزه آنان نقش برجسته‌ای در ایفای تعهدات قانونی صندوق‌ها دارد.

متن پیام عبدالحسین بیات به شرح زیر است:

« ضمن گرامیداشت و تعزیت اربعین حسینی علیه‌السلام، آغاز هفته دولت و مناسبت چهارم شهریورماه، روز کارمند را پاس می‌داریم.

مجموعه صندوق‌ها با بهره‌مندی از کارکنان جوان و کارآزموده در سراسر کشور، همواره در تلاش برای ارائه خدمات مطلوب هستند. در سطوح اداری و ساختاری صندوق‌ها، در بخش سرمایه‌گذاری و خدماتی گروه‌های مختلفی از تخصص‌های گوناگون در حال فعالیت­‌اند.

تلاش‌های فردی و گروهی کارکنان محترم صندوق‌ها، منجر به پایداری و پویایی این بنگاه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و خدمات محور شده است. ترکیب بخش سرمایه‌گذاری به‌عنوان زیرساخت و بخش ارائۀ خدمات به‌عنوان پیشخوان‌های صندوق‌ها، این مجموعه اقتصادی و اجتماعی را دارای ویژگی‌های خاص و بااهمیت کرده است.

اهمیت نقش منابع انسانی و کارمندان در تحقق اهداف، وظایف و مدیریت درست منابع و دارایی‌ها و خدمات‌رسانی، بر کسی پوشیده نیست. بخش مؤثر و سرمایه اصلی منابع انسانی، کارکنان و کارمندان متعهد و متخصص آن هستند؛ که پویایی، نشاط و انگیزه آنان نقش برجسته‌­ای در ایفای تعهدات قانونی صندوق‌ها دارد.

در این روز که مزین به روز کارمند است ضمن تشکر و قدردانی از همه کارکنان و کارمندان ارجمند در بخش‌های سرمایه‌گذاری و خدمات صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت، برای آن‌ها آرزوی صحت، موفقیت و پیشرفت روزافزون در محیط کار و عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و خانوادگی را دارم.»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =