کد خبر: 9754
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
رمان من او

گرم‌های هوا سبب شده است همه افراد جامعه مدت بیشتری را در خانه بمانند این فرصت، زمان کتاب‌خوانی را بیشتر می‌کند به خصوص برای بازنشستگان که باید در روزهای گرم بیشتر مواظب سلامت خود باشند. این رمان را از سایت کتابانه انتخاب و معرفی کردیم.

رمان من او یکی دیگر از بهترین رمان‌های ایرانی که حسابی ارزش خواندن دارد. این کتاب اثر رضا امیرخانی است. او در سال ۱۳۵۲ به دنیا آمد و پس از اتمام تحصیلش در رشته مهندسی به نوشتن رمان روی آورد. رمان‌هایی که هوادارن بسیاری دارند و مردم برای خرید آن‌ها صف می‌کشند.

من او داستانی عاشقانه است که در سال‌های بین ۱۳۱۰ تا ۱۳۲۰ شروع می‌شود. من او داستان عشق پسر خانواده‌ای ثروتمند، به نام علی، به دخترخانواده‌ی خدمتکار خود است. امیرخانی نویسنده‌ای قصه‌گو است و در این رمان به مسائلی کاملا انسانی و اخلاقی پرداخته است.

رضا امیرخانی اشراف کاملی به وقایع تهران در آن دهه دارد و به گفته خودش بخش زیادی از زمانش را صرف مطالعه درباره آن دوران کرده است. به همین دلیل در رمان شاهد این هستیم که همه‌چیز واقعی اتفاق می‌افتد و اتفاقات عجیب و دورازذهن نیستند. همچنین در روند داستان به مسائل سیاسی آن دوران نیز اشاره می‌کند و باعث می‌شود مخاطب ارتباط بیشتری با شخصیت‌ها و فضای رمان داشته باشند. کارشناسان کتابانه پیشنهاد می‌کنند در صورتی که به آثاری در زمان تهران قدیم علاقه دارید، مطالعه رمان من او را از دست ندهید. / انتهای متن

پی نوشت: به یاد داشته باشید امروزه سایت های زیادی وجود دارند و می توانید نسخه الکترونیکی یا کاغذی کتاب مورد علاقه را سفارش دهید با یک سرچ ساده در گوگل انواع درگاه های مختلف ارائه کننده خدمات مرتبط با کتاب را مشاهده و انتخاب کنید. حتی می توانید تلفنی سفارش دهید و در ترافیک و گرما معطل نشوید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =