کد خبر: 9869
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
برگزاری 2 کارگاه آموزشی در مهر‌ماه

اداره آموزش معاونت منابع انسانی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در نیمه نخست امسال به‌منظور توسعه مدیریت و افزایش بهره‌وری سیزده کارگاه آموزشی و علمی برای کارکنان برگزار کرد.

 صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت مجموعه‌ای خدماتی و اقتصادی است. ازاین‌رو ارائه خدمات در آن محور اصلی فعالیت‌هاست بنابراین آموزش کارکنان به شکل مستمر و علمی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 براین‌اساس، اداره آموزش صندوق‌ها نیمه نخست امسال ۱۳ دوره آموزشی و علمی برگزار کرد مهم‌ترین سرفصل‌های کارگاه‌های برگزار شده در ابعاد خدماتی؛ شامل آشنایی با سازوکار و مقررات وام‌ها، آشنایی با خدمات و مقررات بیمه‌ای صندوق‌ها، مهارت‌های ارتباطی و نحوه پذیرش نسخ درمانی است.

 مبارزه با پول‌شویی، آموزش نرم‌افزارهای نوین رایانه‌ای، مدیریت زمان و فنون اداره نشست‌ها، مدیریت ریسک حرفه‌ای، حفاظت فیزیکی و تفکر کاربردی از دیگر سرفصل‌های بکار گرفته شده در کارگاه‌های نیمه نخست سال است.

 توسعه آموزش به‌عنوان زیرساخت بهبود فرایندها و افزایش بهره‌وری در دستور کار نظام آموزشی صندوق‌ها قرار دارد. ازاین‌رو، دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های پیش‌بینی شده برای سطوح مختلف سازمانی برگزار می‌شود.

 صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت دارای پنجاه و دو نمایندگی یا پیشخوان‌های ارائه خدمات به جامعه ذی‌نفعان در سراسر کشور است.

دوره‌های ۱۳گانه آموزش صندوق‌ها با سرفصل بهره‌وری برگزار شد

ادامه تصاویر اینجا 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =