کد خبر: 9842
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
تابلوی بورس

براساس اطلاعیه بورس تهران گروه توسعه مالی مهر آیندگان از شرکت‌های گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با نماد «ومهان» از تابلوی فرعی بازار دوم به تابلو اصلی بازار دوم ارتقا یافت.

با عنایت به اصلاحات دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس تهران (مصوب ۰۴ /۰۸ /۱۴۰۲) و ضرورت انتقال نمادهای معاملاتی در بازارها و تابلوهای بورس تهران در راستای اجرای مفاد مبحث " ه" بخش "دو" از فصل دوم دستورالعمل مذکور، فهرست شرکت‌های مشمول انتقال از تاریخ ۲۸ /۰۶ /۱۴۰۳ اعلام می‌گردد.

در این چارچوب، نماد ومهان مشمول ارتقاء از تابلوی فرعی بازار دوم به تابلوی اصلی بازار دوم می‌شود.

گروه توسعه مالی مهر آیندگان که با نماد «ومهان» در بازار سرمایه فعالیت می‌کند با کسب رتبه اعتباری AA، هم‌اکنون یکی از معتبرترین شرکت‌های کشور محسوب می‌شود. سهام این شرکت که در سال گذشته از فرابورس به بورس تهران منتقل شده، از پربازده‌ترین سهام بازار سرمایه است. همچنین طی دو سال گذشته، مهر آیندگان رکورد سریع‌ترین پرداخت سود مجامع بازار سرمایه را از آن خود کرد.

سودآوری شرکت‌ها و طرح‌های به تولید و بهره‌داری رسیده یا برای پرداخت ماهانه مستمری‌ها یا برای توسعه و تکمیل سرمایه‌گذاری‌ها استفاده می‌شود؛ چون صندوق نفت به‌جز منابع درونی‌اش از منابع دیگر از جمله ردیف‌های بودجه دولتی استفاده نمی‌کند. (مطالعه بیشتر)

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =