دیدار با کارکنان بخش‍‌های مختلف صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت

سرپرست جدید صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت امروز چهارشنبه (۱۴ آذرماه) در نخستین روزکاری خود از بخش‌های مختلف صندوق‌ها بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

 ابراهیم منصورنژاد در جریان این بازدید گفتگوهایی اجمالی با کارکنان بخش‌های مختلف انجام داد و محورهای را به‌عنوان رویکردهای مدنظر، بیان کرد.

 وی منابع انسانی و تکریم آن و شایسته‌سالاری را اساس پویایی و کارآمدی سازمان دانست و گفت: در الگوهای سازمانی، شایسته‌سالاری در حقیقت تکریم و احترام به کارکنان به‌خصوص بخش‌های کارآمد سازمان است. تکریم کارکنان در ستاد، مناطق و دفاتر نمایندگی سبب اثربخشی و کارآمدی برنامه‌های اجرایی صندوق‌هاست.

 وی در جریان دیدار و گفتگو با کارکنان بخش مالی گفت: انضباط مالی و شتاب لازم در این بخش باتوجه‌به مأموریت‌های صندوق‌ها بسیار بااهمیت است.

 منصورنژاد در بازدید از بخش درمان نیز گفت: گزارش مربوط به اجلاس کانون‌ها به‌خوبی اولویت‌های کنونی این بخش را نشان می‌دهد؛ چون رؤسای محترم کانون‌ها نیازها و محدودیت‌ها این بخش را به نمایندگی از سراسر کشور مطرح کردند. ازاین‌رو، این مسائل به‌طورجدی در کارگروه درمان برای بازنشستگان محترم پیگیری خواهد شد.

 سرپرست صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در بازدید از بخش‌های بازنشستگی و رفاهی تأکید کرد: ارتباط به هنگام و مؤثر با کانون‌ها، توسعه خدمات ورزشی و گردشگری به شکل علمی و تخصصی مدنظر است. چرا که یکی از عوامل کمک‌کننده مشترک به صندوق و کانون‌ها اجرای فعالیت‌های مناسب گردشگری و ورزشی است. از سوی دیگر توسعه خدمات رفاهی برای کارکنان نیز ضروری است.

 وی در بازدید از بخش منابع انسانی، برگزاری دوره‌های آموزشی منظم برای کارکنان به‌خصوص برای بخش‌های مرتبط با خدمات‌رسانی را ضروری دانست و به‌عنوان نمونه برگزاری دوره‌های مهارت‌های ارتباطی را ضروری ارزیابی کرد.

 سرپرست صندوق‌ها در بازدید از بخش فناوری اطلاعات نیز توسعه واحد الکترونیکی سما برای ارائه خدمات به بازنشستگان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: یکی از استفاده‌کنندگان این سامانه هستم و خرسندم که این محصول الکترونیکی نتیجه تلاش کارکنان متخصص و خلاق این بخش است به امید خدا از فناوری اطلاعات در توسعه خدمات‌رسانی بهتر استفاده خواهیم کرد.

 سرپرست صندوق‌ها در جریان این بازدید تأکید کرد: پویایی و کارآمدی سازمان از طریق کارکنان ایجاد می‌شود؛ چراکه رضایت‌مندی درون‌سازمانی سبب بهبود رضایت‌مندی برون‌سازمانی خواهد شد.

تصاویر این دیدار را اینجا ببینید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =