حاجی صادق

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ورزشی جانبازان و توان‌یابان بازنشسته صنعت نفت در مشهد مقدس گفت: ایجاد نشاط و شادابی مبنای برگزاری رویدادهای ورزشی برای پیش‌کسوتان است.

عباس حاجی‌صادق، رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، روز چهارشنبه (۲۵ مهرماه) در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ورزشی جانبازان و توان‌یابان بازنشسته صنعت نفت در مشهد مقدس و در سخنانی کوتاه گفت: ایجاد نشاط و شادابی مبنای برگزاری رویدادهای ورزشی برای پیش‌کسوتان است.

 وی با اشاره به اعلام رضایت شرکت‌کنندگان از برگزاری رویداد یاد شده افزود: اعلام رضایت شرکت‌کنندگان خرسندکننده است. ازاین‌رو، اینجانب نیز از یکایک گروه برگزارکننده و پشتیبانی قدردانی می‌کنم.

 رئیس صندوق‌ها افزود: خدمتگزاران به جامعه پیش‌کسوتان ایثارگر در وزارت نفت و صندوق‌ها همواره پشتیبان برنامه‌های فرهنگی و ورزشی عزیزان بازنشسته خواهند بود.

حاجی‌صادق ادامه داد: شهر مقدس مشهد به واسطه حضور بارگاه منور امام رئوف قلب تپنده ایران است. ازاین‌رو، این شهر بهترین محل برای برگزاری رویدادهای ورزشی و فرهنگی بازنشستگان معزز است به‌یقین این سفر معنوی برای همه زائرین به‌خصوص به منظور تقویت اراده ورزشکاران پیش‌کسوت ارزشمند و روحیه آفرین است.

وی گفت: گزارش‌های تصویری این رویداد ورزشی موید شادی، نشاط و بازآوری خاطرات دوران کار، ایثارگری و تمدید دوستی‌هاست.

رئیس صندوق‌ها ادامه داد: هر نوع گردهمایی که برگزار می‌شود فرصتی برای قدردانی از پیش‌کسوتان است؛ چون آنها در زمان اشتغال با ایثارگری هر چه در توان داشته‌اند به‌نظام خدمت کرده‌اند و این بزرگ‌ترین مدال است. ازاین‌رو برگزاری چنین رویدادهای صرفاً نشانهٔ برای ابراز قدردانی است؛ چون ایثار زندگی و سلامتی مرتبه‌ای والا دارد و قابل‌قیاس نیست؛ این رویداد قطره‌ای کوچک و اندک برای تشکر از جامعه معزز ایثارگران بازنشسته به‌خصوص جانبازان معظم و توان‌یابان محترم است.

رقابت‌های مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان جانباز و توان‌یابان صنعت نفت از روز شنبه تا چهارشنبه (۲۱، ۲۵ مهرماه) در محل زائرسرای صنعت نفت در مشهد مقدس با حضور ۴۵۰ ورزشکار پیش‌کسوت و جمعی از مسئولان ستاد امور ایثارگران وزارت نفت و صندوق‌ها برگزار شد.

 توسعه ورزش و گردشگری از برنامه‌های رفاهی و سلامت‌محور صندوق‌هاست که بخش‌های تخصصی از جمله امور ایثارگران و امور ورزش، گردشگری و فرهنگی صندوق‌ها در برنامه‌های جداگانه این رویدادها را در طول سال برگزار می‌کنند. در همین چارچوب آذر و آبان‌ماه نیز شاهد برگزاری مرحله نهایی المپیاد ورزشی عموم بازنشستگان صنعت نفت خواهیم بود.

 نشاط و شادابی مبنای برگزاری رویدادهای ورزشی برای بازنشستگان است

ادامه تصاویر اینجا 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =