کد خبر: 9837
سرویس: مناسبت
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
نصرالله عزیز

هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی، شهادت مجاهد مبارز و نستوه حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل فقید حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

« بسم رب الشهدا والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهید عالی‌مقام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله، مجاهدی نستوه، مبارزی برآمده از مکتب ناب حسینی بود. این عالم بزرگ و فداکار با رهبری بی‌ادعا و خالص خود، نقش مؤثری در تقویت و عزت جبهه مقاومت علیه دشمنان صهیونیستی ایفا کرد. نقش او در تقویت و عزت جبهه مقاومت در برابر دشمنان صهیونیستی، در تاریخ ثبت شده و همواره به‌عنوان نمادی از ایستادگی و فداکاری شناخته می‌شود. مجاهدت‌های او در مسیر دفاع از حق و حقیقت و تلاش‌هایش در برقراری عدالت و آزادی، همواره در یادها خواهد ماند.

این شهید بزرگوار همواره در راستای دفاع از هویت و موجودیت سرزمین‌های اسلامی، به‌ویژه قدس شریف و حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها و لبنان قهرمان، با اخلاص و صداقت فعالیت کرد و با تلاش‌های خود، تأثیرات عمیقی بر جبهه مقاومت گذاشت و برکات معنوی او همواره یاری‌دهنده این جبهه خواهد بود و از این فیض و سعادت مکتب شهید نصرالله زنده و این مسیر پر رهرو خواهد بود. 

به نمایندگی از صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و شرکت‌های تحت پوشش آن و ذینفعانش، به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله)، جبهه مقاومت، ملت سرافراز لبنان و ایران و به خانواده و بازماندگان شهید عالی‌مقام سیدحسن نصرالله و بازماندگان همراهان شهیدش، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال، علوّ درجات برای آن رهبر شجاع و عالم مبارز و همچنین برای هم‌رزمان و همراهان والامقامش که همۀ آن‌ها همچون سید مقاومت برای این مسیر نورانی جان‌فشانی کرده‌اند مسألت داریم. خداوند منان به درجات، مراتب و عزت شهدای اسلام و پویندگان این راه بیفزاید. ان‌شاءالله»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =