آیین تکریم و معارفه اعضای هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: حفظ و افزایش منابع و دارای‌های صندوق‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا توسعۀ این بخش به معنای حمایت از اصول و مبانی بنیادی صندوق‌ها و تداوم فعالیت‌های آن است.

بر اساس این گزارش، آئین تکریم و معارفه اعضای هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، بعدازظهر روز (سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه) با حضور رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها برگزار شد.

 سعید خوشرو، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در آغاز این آئین گفت: از رئیس و اعضای محترم هیئت‌رئیسه پیشین به سبب اقدامات انجام‌شده در دوره سه‌ساله تشکر و قدردانی می‌کنم.

خوشرو افزود: پیش از شروع نشست، در قالب ارائه گزارش جامع و روشن، از سوی جناب آقای بیات، اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در دوره سه‌ساله، مرور شد.

 رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها ادامه داد: عرصه خدمت در صنعت نفت به‌خصوص در صندوق‌های بازنشستگی پیوسته و مستمر است. ازاین‌رو، در مقاطع زمانی مشخص خدمتگزاران جدید، فرصت و نعمت خدمت می‌یابند و این فرایند ادامه می‌یابد؛ بنابراین آثار و پیامدهایی که از فعالیت مدیران در صحنه کار و تلاش و خدمتگزاری باقی می‌ماند بااهمیت و ارزشمند است.

 خوشرو در خلال این نشست تصریح کرد: حفظ و افزایش دارایی و منابع صندوق‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا این عمل به معنای حمایت از اصول و مبانی بنیادی صندوق‌ها و تداوم فعالیت‌های آن است. درواقع، این اقدامات به‌عنوان پشتوانه‌ای برای ارائه خدمات و انجام تعهدات قانونی به جامعه ذینفعان عمل می‌کند.

در این نشست رئیس و اعضای پیشین هیئت‌رئیسه در سخنانی کوتاه، گزارشی در محورهایی مانند توان مالی، پروژه‌های در دست اجرا، میزان و رشد دارایی‌ها، مطالبات، مسائل حقوقی و بیمه‌ای و خدمات صندوق‌ها ارائه کردند.

رئیس و اعضای جدید هیئت‌رئیسه صندوق‌ها ضمن بیان نکاتی در خصوص محور گزارش‌ها، از اقدامات انجام‌شده تشکر و قدردانی کردند.

محسن پاک‌نژاد وزیر نفت، روز دوشنبه (۱۹ شهریورماه) در حکمی، سعید خوشرو را به‌عنوان رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت منصوب کرد. همچنین وزیر نفت در احکامی جداگانه، علی کاردر، حمیدرضا عراقی، عیسی مقدمی‌زاد، سید مهدی هاشمی، احمد نصیری، و تقی ابراهیمی را به‌عنوان اعضای اصلی و کریم زمانی و جهانگیر پورهنگ را به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت منصوب کرد. 

برای مشاهده تصاویر مرتبط اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =