کد خبر: 9800
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
تصاویر آئین اختتامیه المپیاد ورزشی بازنشستگان صنعت نفت

چون پرداخت مبلغ سرانه ورزش در فهرست تعهدات کارفرماست، صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در خصوص میزان مبالغ سرانه‌ها از جمله ورزش از دستورالعمل ابلاغی تدوین روش‌های وزارت نفت پیروی می‌کند.

یکی از پرسش‌های مطرح شده در حوزه خدمات صندوق‌های بازنشستگی صنع نفت " موضوع تفاوت مبلغ سرانه نقدی ورزش برای افراد متأهل و مجرد است". در این زمینه تصریح می‌شود: به‌طورکلی خدمات صندوق‌ها به «تعهدات قانونی که صندوق‌ها مطابق قواعد بیمه‌ای پیش‌تر در دوره زمانی مشخص کسور یا حق بیمه آن را دریافت کرده و اساس آن نیز پرداخت مستمری و مقرری است» و «خدماتی که صندوق‌ها به نیابت یا به‌واسطه کارفرما ارائه می‌کند مانند درمان و سرانه‌ها» ؛ بخش‌بندی می‌شود.

تحقق منابع خدماتی مانند سرانه‌های رفاهی از جمله پرداخت سرانه ورزش به عهده کارفرماست که صندوق‌ها به نیابت از کارفرما ماهانه با پرداخت مستمری آن را انجام می‌دهد. ازاین‌رو، قواعد و ضوابط و مقررات آن از جمله میزان مبالغ و نحوه پرداخت، دوره پرداخت و به طور مشخص‌تر تفاوت مبلغ سرانه ورزش برای مجرد و متأهل از سوی اداره تدوین مقررات و روش‌های وزارت نفت ابلاغ شده است.

 بنابراین تفاوت مبالغ سرانه ورزش برای افراد متأهل و مجرد، برابر دستوالعمل‌های ابلاغی بالادستی انجام شده است. بدین ترتیب چون پرداخت مبلغ سرانه ورزش در فهرست تعهدات کارفرماست صندوق‌ها در خصوص میزان مبالغ از دستورالعمل ابلاغی تدوین روش‌های وزارت نفت پیروی می‌کند.

برای مشاهده اینفو جلوه ای خدمات اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =