شورای تولید

فروش روغن پایه در چهار ماه نخست امسال در شرکت نفت سپاهان، ۲۸ درصد افزایش داشته است؛ همچنین یک مقصد جدید به فهرست مقاصد صادراتی نفت سپاهان افزوده شده است.

هجدهمین نشست شورای عالی برنامه‌ریزی و کنترل تولید روز (شنبه، ۲۰ مردادماه) با حضور شرکت‌های تولیدی گروه اقتصادی صندوق‌ها، «نفت جی، نفت سپاهان، سروک آذر و پتروپالایش کنگان»، برگزار و  آخرین وضع تولید شرکت‌های یادشده ارزیابی شد.

در این نشست، وضعیت خوراک به‌عنوان مهم‌ترین مؤلفه تأثیرگذار بر وضعیت تولید در پتروپالایش کنگان مورد توجه قرار گرفت. همچنین اعلام شد تعمیرات اساسی بخش‌هایی از این مجتمع که در ماه‌های گذشته آغاز شده بود پایان یافته است و تولید در حال رسیدن به میزان برنامه‌ریزی شده است.

مزیت‌های رقابتی شرکت نفت جی در مقایسه با رقبا بررسی و اعلام شد طرح تولید ۱۵۰ هزار تن قیر گوگردی در این شرکت برای صادرات و مصرف داخل در حال اجراست؛ این طرح با دریافت گواهینامه زیست‌محیطی عملیاتی خواهد شد.

بررسی وضعیت تولید شرکت نفت سپاهان سومین محور بررسی‌های این نشست بود؛ در این باره تصریح شد فروش روغن پایه در چهار ماه نخست امسال، ۲۸ درصد افزایش داشته است؛ همچنین یک مقصد جدید به فهرست مقاصد صادراتی نفت سپاهان افزوده شده است.

در خلال این نشست، از سوی رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها و مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف از مدیرعامل شرکت نفت سپاهان به سبب بهبود فرایند تولید و افزایش درآمد و بهبود سودآوری این شرکت، تجلیل و قدردانی شد. 

بخش سرمایه‌گذاری گروه اقتصادی صندوق‌ها تامین کننده قسمت عمده‌ای از منابع پرداخت مستمری و مقرری ماهانه است. از این رو پویایی و پایش منظم وضعیت اقتصادی این بخش زیرساخت انجام تعهدات قانونی صندوق‌هاست.  

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =