کد خبر: 9751
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
رقابت بازنشستگان در رشته تنیس روی میز

زمان ثبت نام المپیاد ورزشی برای بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت تا سه‌شنبه (۳۰ مردادماه) تمدید شد.

امور فرهنگی، ورزشی و گردشگری بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، در اطلاعیه ای برای ثبت نام المپیاد ورزشی بازنشستگان صنعت نفت ویژه بازنشستگان بازنشسته (خانم و آقا) و همسران بازنشسته در قید حیات/ متوفی فراخوان داد.

بر این اساس، تمامی همکاران بازنشسته (خانم و آقا) و همسران بازنشسته در قید حیات/ متوفی صنعت نفت  که تمایل به شرکت در این دوره از مسابقات ورزشی را دارند، می‌توانند از امروز (شنبه ۶ مردادماه) لغایت (سه‌شنبه ۳۰ مردادماه) جهت ثبت‌نام از طریق سامانه سما و با استفاده از کارتابل شخصی، درخواست خود را صرفاً در یک رشته ورزشی ثبت نمایند و همچنین در صورت عدم دسترسی به سامانه مذکور به صورت حضوری به نمایندگی‌ صندوق‌ها مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. (مهلت یاد شده به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود)

مسابقات دور مقدماتی در مناطق هشت گانه صندوق در شهریورماه، براساس اطلاع‌رسانی نمایندگی‌ها برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات دور پایانی ویژه نفرات برتر در هر رشته ورزشی نیز در زائرسرای مشهد مقدس، آقایان (۱۹ لغایت ۲۵ آبان‌ماه) و بانوان (۳ لغایت ۹ آذرماه) برگزار خواهد شد.

ملاحظات:

۱- رشته‌های ورزشی مورد نظر شامل شنا، آمادگی جسمانی، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون می‌باشد.

۲- ارائه گواهی سلامت با توجه به رشته ورزشی که باید توسط پزشک تأیید شود، برای ثبت نام و متعاقباً حضور در رقابت‌ها الزامی است.

۳- مسئولیت صحت گواهی سلامت ارائه شده بر عهده متقاضی بوده و در هر زمانی که آن فاقد اعتبار تشخیص داده شود، از حضور ورزشکار در ادامه المپیاد جلوگیری خواهد شد.

۴- کلیه متقاضیان نهایی ثبت‌نام شده، توسط صندوق‌ها از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی تحت پوشش بیمه ورزشی قرار خواهند گرفت.

۵- به همراه داشتن البسه و تجهیزات ورزشی متناسب با رشته مربوط، جهت شرکت در رقابت‌ها الزامی‌ است و در صورت عدم رعایت این امر (به منظور حفظ سلامتی و ایمنی هر چه بیشتر متقاضیان عزیز)، از حضور ایشان در سالن مسابقه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

۶- داشتن مهارت، آمادگی کامل جسمانی و تمرین مستمر در رشته ورزشی انتخابی و آشنائی با مقررات و ضوابط برگزاری مسابقات آن، ضروری است.

۷- برگزاری و تداوم اجرای المپیاد در هر مرحله منوط به احراز شرایط برگزاری از هر حیث می‌باشد.

۸- هر یک از کارکنان و اعضاء خانواده بلافصل ایشان در هر سال تنها مجاز به شرکت در یک المپیاد و در یک رده سنی (شاغلان، بانوان، پیشکسوتان، جانبازان و معلولان) در هر دوره هستند و چنانچه در هر مرحله از مسابقات احراز شود که فرد در دوره دیگری ثبت نام نموده است، از حضور وی در مسابقات ممانعت به عمل آمده و مشمول محرومیت‌های بعدی خواهد شد.

۹- از آوردن همراه با هر عنوان (مربی، خانواده و ...) در هر زمان از فرآیند مسابقات اکیداً خودداری نمایید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =