کد خبر: 5442
سرویس: آموزش خدمات
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
سامانه سما

برای درک بهتر مطالب از تصاویر اصلی محیط سامانه استفاده شده است. فناوری اطلاعات و ارتباطات افراد جامعه را توانمندتر می کند پس با سما همراه باشید.

پس از ورود به سامانه صفحه زیر دیده می شود 

سمت راست صفحه (پیشخوان ) با کلیک روی قسمت درخواست ها می توانید گزینه های زیر را مشاهده کنید .

معرفی نامه

درخواست صدور کارت شناسایی

گواهی کسر از حقوق

*درخواست صدور کارت شناسایی*

 با انتخاب این گزینه صفحه زیر دیده خواهد شد .

همانطور که در تصویر مشخص است این صفحه دارای دو قسمت لیست و بایگانی میباشد  که در قسمت لیست کارهایی قرارداده می شود که هنوز به ثبت نهایی نرسیده است و در قسمت بایگانی می توانید کارهایی را که ثبت کرده اید دنبال کنید .

برای اعلام یک درخواست جهت صدور کارت شناسایی  از دکمه درخواست جدید استفاده کنید .

صفحه ای مطابق با تصویر زیر باز خواهد شد .

که با توجه به اینکه بازنشسته یا بازمانده هستید مشخصات شما دیده می شود و درقسمت تاریخچه می توانید در صورتیکه چندین بار برای کارت اقدام کرده باشید مشخصات آنرا مشاهده کنید .

در قسمت پایین همین صفحه موارد زیر مشاهده می گردد .

درصورتیکه کارت مفقود یا مخدوش شده باشد از دکمه دریافت فرم تعهد استفاده کرده و پس از دریافت اطلاعات مورد نظر را داخل فرم درج کنید .

پس از تکمیل صفحه روی دکمه ثبت کلیک کنید .

درخواست شما ثبت شده و برای کارشناس مربوطه با توجه به دفتر نمایندگی شما ارسال می گردد پس از تایید کارشناس و رئیس دفتر نمایندگی شما می توانید در قسمت بایگانی از ثبت نهایی کار مطمئن شوید و جهت دریافت کارت اقدام نمایید.

 جهت دریافت فیلم آموزشی راهنمای درخواست صدور کارت شناسایی در سامانه سما اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده راهنمای تغییر رمز ورود و خروج در سامانه سما اینجا کلیک کنید.

راهنمای استفاده از سامانه سما
۱  ورود به سامانه سما اینجا کلیک کنید
۲ دریافت معرفی نامه  اینجا کلیک کنید
۳ دریافت خدمات مددکاری اینجا کلیک کنید
۴  درخواست صدور کارت شناسایی  اینجا کلیک کنید

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =