کد خبر: 5439
سرویس: آموزش خدمات
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
سامانه سما

برای درک بهتر مطالب از تصاویر اصلی محیط سامانه استفاده شده است. فناوری اطلاعات و ارتباطات افراد جامعه را توانمندتر می کند پس با سما همراه باشید.

پس از ورود به سامانه صفحه زیر دیده می شود

سمت راست صفحه (پیشخوان ) با کلیک روی قسمت درخواست ها می توانید گزینه های زیر را مشاهده کنید .

معرفی نامه

درخواست صدور کارت شناسایی

گواهی کسر از حقوق

*معرفی نامه*

چنانچه نیازمند دریافت معرفی نامه می باشید با انتخاب این گزینه صفحه زیر دیده خواهد شد .

همانطور که در تصویر مشخص است این قسمت دارای دو قسمت لیست و بایگانی میباشد  که در قسمت لیست کارهایی قرارداده می شود که هنوز به ثبت نهایی نرسیده است و در قسمت بایگانی می توانید کارهایی را که ثبت کرده اید دنبال کنید .

برای اعلام یک درخواست جهت دریافت معرفی نامه از دکمه درخواست جدید استفاده کنید .

صفحه ای مطابق با تصویر زیر باز خواهد شد .

که با توجه به اینکه بازنشسته یا بازمانده هستید مشخصات شما دیده می شود و درقسمت تاریخچه معرفی نامه های تائید شده در صورتیکه قبلا معرفی نامه گرفته باشید دیده می شود .

دریافت معرفی نامه سقف تعداد ندارد و فقط برای مصارف شخصی بوده و ارزش قانونی دیگری ندارد .

در قسمت پایین همین صفحه موارد زیر مشاهده می گردد .

 پس از تکمیل صفحه روی دکمه ثبت کلیک کنید .

درخواست شما ثبت شده و برای کارشناس مربوطه با توجه به دفتر نمایندگی شما ارسال می گردد پس از تایید کارشناس و رئیس دفتر نمایندگی شما می توانید در قسمت بایگانی از ثبت نهایی کار مطمئن شوید و جهت دریافت معرفی نامه اقدام نمایید.

جهت دریافت فیلم آموزشی راهنمای دریافت معرفی نامه در سامانه سما اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده راهنمای تغییر رمز ورود و خروج در سامانه سما اینجا کلیک کنید.

راهنمای استفاده از سامانه سما
۱  ورود به سامانه سما اینجا کلیک کنید
۲ دریافت معرفی نامه  اینجا کلیک کنید
۳ دریافت خدمات مددکاری اینجا کلیک کنید
۴  درخواست صدور کارت شناسایی  اینجا کلیک کنید

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =