کد خبر: 2959
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

کارگاه آموزشی تکریم‌ارباب‌رجوع پیش از ظهر امروز (یکشنبه 7 آبان ماه) در سالن اجتماعات صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد. در این کارگاه که با هدف افزایش توانایی شاغلان برای برقراری ارتباط موثر با مراجعه کنندگان برگزار شد؛  حدود 70 تن از کارکنان صندوق‌ها حضور داشتند. در این کارگاه که از سوی دکتر حسین فکوری روان‌شناس رفتاری و دکترای مدیریت دانش ارائه شد، مباحثی مانند معرفی ارباب‌رجوع، ویژگی‌های فرد ارباب‌رجوع، معرفی سازمان‌های مشتری‌محور، تفکیک نیازهای ارباب‌رجوع و روش‌های شناسایی آن، قوانین برقراری ارتباط شفاف، سطوح مختلف گوش کردن، راه‌های برخورد درست با ارباب‌رجوع در شرایط خاص روحی بررسی شد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =