ابراهیم منصورنژاد، در نخستین دیدار از پیشخوانهای خدماترسان صندوقهای بازنشستگی صنعت نفت از واحدهای اداری، رفاهی، مددکاری، درمان و بخشهای پشتیبانی نمایندگیهای شمال، شرق و غرب تهران بازدید و با مراجعهکنندگان و دستاندرکاران اجرایی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس صندوقها در حین بازدید و در گفتگوهایی با بازنشستگان و بازماندگان حاضر در نمایندگیها به طور نمونه برخی از سرفصلهای خدماتی از جمله درمان و مسائل رفاهی را با آنها گفتگو کرد و انتقادات آنها را شنید همچنین بسیاری از مراجعهکنندگان از حسن رفتار و تلاش کارکنان نمایندگیها بهخصوص نمایندگیهای یادشده تشکر و قدردانی کردند. در خلال این گفتگوها برخی از کاستیها از سوی بازنشستگان و بازماندگان مورد اشاره قرار گرفت، رئیس صندوقها از آنها پوزش خواست و قول مساعد داد تلاشهای بیشتری برای بهترشدن فرایند خدمات انجام شود.
مهندس منصورنژاد در پاسخ به یکی از پیشکسوتان شرکت ملی نفتکش ایران نیز گفت: شایسته است خدمات بازپرداخت هزینههای درمانی بهگونهای ارائه شود که شان و منزلت پیشکسوتان بهخوبی رعایت شود؛ ازاینرو تلاش میکنیم در فرایندهای که البته ناشی از گرههای مقرراتی و ضوابط هست و در مواقعی بخش اجرایی مکلف به تابعیت از آنها هست موارد چالشی را رفع کنیم.
رئیس صندوقها در پاسخ به دیدگاه یکی از بازنشستگان مبنی بر انتقاد از خاص نگری برای برخی از امور از جمله برنامه هی ورزشی تأکید کرد: اگر قرار است برنامههای گردشگری و ورزش و اردوهای مشابه برگزار شود رویکرد ما توسعه همگانی آن است و این موضوع علمی است اگر با پدیدهها علمی و روزآمد برخورد نشود نتیجه آن باوجود صرف منابع کماثر خواهد بود.
وی در زمینه بهبود فرایند بازپرداخت هزینه درمان به چالش افزایش روزافزون نسخ کاغذی اشاره کرد و افزود: راهکار رفع این چالش افزایش بدنه اجرایی نیست؛ بلکه بهرهمندی بیشتر از خدمات الکترونیکی است؛ ازاینرو امیدوارم همزمان با خدمات حضوری بتوانیم از بسترهای الکترونیکی برای ارائه خدمات استفاده کنیم.
رئیس صندوقهای بازنشستگی صنعت نفت پس از دیدار با کارکنان و شنیدن پیشنهادهای آنان در زمینه بهبود سازوکارهای خدماترسان تصریح کرد: در همین دیدار کوتاه برخی از کارکنان چالشهای را در ۲ بخش منابع انسانی و سپس نحوه ارائه خدمات بیان کردند که ناشی از نقیصههای سلسهمراتبی است. خوشبختانه از منظر وجود کارکنان در نمایندگیهای که بازدید شد از درجه خوبی از شایستگی و مهارت برخوردار هستیم و این ظرفیت ضمن آنکه مشهود بود افق را برای بهبود امور بهتر و روشنتر ترسیم میکند.
در جریان این بازدید رئیس منطقه یک، رؤسای نمایندگی شرق و غرب تهران و مسئولان واحدهای مختلف اداری، رفاهی، درمان و مددکاری گزارشهای کوتاهی را ارائه کردند.