کد خبر: 9526
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
موسسه مالی

تندیس چهاردهمین دورۀ جایزه ملی مدیریت مالی ایران به گروه توسعه مالی مهرآیندگان گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت اهدا شد.

آئین اهدای جایزۀ ملی مدیریت مالی ایران در تاریخ روز دوشنبه (25 دی ماه) با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید رحمت اله اکرمی، خزانه دار کل کشور و معاون وزیر اقتصادی و دارایی، محمد شیریجیان، معاون اقتصادی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجید قاسمی، رئیس انجمن مدیریت مالی ایران و جمعی از فرهیختگان و استادان حوزۀ مالی و نمایندگان شرکت‌های برگزیده، در محل سالن اجلاس سران از سوی انجمن مدیریت مالی ایران برگزار شد.

اهدای این جایزۀ از سال 1389 آغاز شده است؛ آئین جایزۀ مدیریت مالی ایران هرساله با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف راهبُردی و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی و همچنین فراهم نمودن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.

مراسم امسال، چهاردهمین دورۀ اعطای جایزه ملی مدیریت مالی ایران بود. برای این رویداد، پس از ارزیابی شرکت‌کنندگان بر اساس شاخص‌های تخصصی مالی، حسابداری و عملکردی از سوی نخبگان و استادان خبره، در سه رتبه «تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه» از سازمان‌های حائز رتبه، قدردانی به عمل می‌آید. در سال جاری گروه توسعه مالی مهر آیندگان موفق به کسب تندیس شد.

 گروه توسعه مالی مهر آیندگان که با نماد «ومهان» در بازار سرمایه فعالیت می‌کند با کسب رتبه اعتباری AA، هم‌اکنون یکی از معتبرترین شرکت‌های کشور محسوب می‌شود. سهام این شرکت که در سال گذشته از فرابورس به بورس تهران منتقل شده، از پربازده‌ترین سهام بازار سرمایه است. همچنین طی دو سال گذشته، مهر آیندگان رکورد سریع‌ترین پرداخت سود مجامع بازار سرمایه را از آن خود کرد.

گروه توسعه مالی مهرآیندگان جایزه ملی مدیریت مالی ایران دریافت کرد

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =