کد خبر: 9582
سرویس: مناسبت
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از همه همکاران شاغل و بازنشسته دعوت کرد فرصت انتخابات ۱۱ اسفند را برای حضور پرشور در مشارکت سیاسی و تقویت ایران مغتنم شمارند.

دکتر عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، روز چهارشنبه (۹ اسفندماه) در نشست «شورای عالی پروژه‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها» گفت: مراجعه به آرای عمومی یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها افزود: بدخواهان ایران عزیز و ملت بزرگوار همواره خط رسانه‌ای و تبلیغاتی کاهش مشارکت را دنبال می‌کنند چراکه روشن است مشارکت حداکثری، ایران را قوی‌تر می‌کند. اصلاح امور، بهبود فرایندها، پیشرفت‌های همه جانبه، تقویت شاخص‌های امنیت و رفاه، همگی در پرتو حضور حداکثری در انتخابات و فرصت‌های مشارکت‌های سیاسی محقق می‌شود؛ بنابراین، مشارکت حداکثری به معنای حضور همه نگاه‌ها و سلیقه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در انتخابات است.

وی افزود: جمهوری اسلامی از انقلاب سال ۵۷ تاکنون متکی بر مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی است. این موهبتی است که جمهوریت انقلاب آن را به آحاد مردم اعطا کرده است. ازاین‌رو مشارکت حداکثری در انتخابات از منظر و منش سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی برای کشور بااهمیت است.

بیات گفت: در زمان دفاع مقدس رزمندگان ایران عزیز دارای سلیقه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بودند اما همه به خاطر ایران و آرمان ناب انقلاب اسلامی ایثارگری کردند و سرانجام این خاک و مرز مستحکم باقی ماند. انتخابات هم چنین رویدادی است که همه باید به خاطر منافع ملی در آن مشارکت کنند.

وی افزود: به‌نوبه خود از همه همکاران شاغل و بازنشسته تقاضا می‌کنم فرصت ۱۱ اسفند را برای حضور در مشارکت سیاسی و تقویت ایران مغتنم شمارند. حضور پرشور در انتخابات کشور را بیمه می‌کند. امیدوارم در پرتو الطاف الهی خداوند منان، مردم عزتمند ایران همیشه قوی و سربلند باشند.

دعوت دکتر بیات از خانواده شاغلان و بازنشستگان برای حضور پرشور در انتخابات

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =