کد خبر: 6391
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
کارت بانک پاسارگاد/ رفاهی

مبالغ باقیمانده اعتباری جیب ورزش کارت رفاهی بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت امروز (دوشنبه ۱۹ آبان ماه) در بخش نقدی کارت واریز شد.

به گزارش oipf.ir پیشنهادهای دریافتی در نشست روز (یکشنبه ۲۰ مهرماه) با حضور رییس هیات رییسه و رییس صندوق بررسی شد. بنابراین، با توجه به برنامه ریزی صندوق در حوزه پرداختی ها و همچنین محدودیت ناشی از شیوع بیماری کوید ۱۹، مقرر شد، اعتبار ورزشی باقیمانده از شارژ اول تا کنون محاسبه و در جیب نقدی کارت رفاهی واریز شود. از این رو، امروز (دوشنبه ۱۹ آبان) این واریزی انجام شد. 

همچنین با مصوبه هیات رئیسه صندوق تا استمرار محدودیت ناشی از شیوع کرونا، هر ماه مبلغ ۲۳۰ هزار تومان به عنوان سرانه نقدی ورزش و گردشگری از طریق جیب نقدی کارت رفاهی واریز می شود. 

کارت رفاهی بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت مانند سایر کارت های نظام بانکی کشور است. از این رو، خدماتی مانند نیاز به کارت جدید و رفع مشکلات احتمالی در خصوص رمز کارت از جمله فراموشی آن را از طریق شعب بانک صادرکننده کارت، درخواست نمایید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • امینی DE ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    0 0
    بسیار عالی و کار پسندیده بود
  • محمدحسین حکمی BE ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام. این باقیمانده مبالغ سرانه ورزش رو که فرمودید واریز شده کجا واریز شده مضافاً اینکه طبق معمول همراه که از طریق کارت پاسارگاد شارژ میشد این ماه انجام نشد.‍

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =