کد خبر: 6208
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
نوشتن نامه

تعداد هفت مجموعه‌ی ورزشی طرف قرارداد با صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت در شهرهای تهران و کرج، به دلیل عمل بر خلاف موازین قرارداد، از فهرست مراکز طرف همکاری با این سازمان‌ خارج شدند؛ بنابراین، امکان ثبت تراکنش «جیب ورزش» کارت رفاهی، از آنها سلب شد.

به گزارش oipf.ir _ تعداد هفت مجموعه‌ی ورزشی طرف قرارداد با صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت در شهرهای تهران و کرج، به دلیل عمل بر خلاف موازین قرارداد، از فهرست مراکز طرف همکاری با این سازمان‌ خارج شدند؛ بنابراین، امکان ثبت تراکنش «جیب ورزش» کارت رفاهی، از آنها سلب شد.

مجموعه‌های ورزشی باربد، اسپورتا، شهید فهمیده، شهید خوراکیان، پردیسان نور و مجموعه‌ی آدم و حوا واقع در تهران و استخر دانشگاه هنر واقع در کرج، هفت مجموعه‌ی مذکور هستند که مشمول این محدودیت شدند.

در خردادماه امسال، کارت‌خوان دو مرکز از این مجموعه‌های ورزشی، به دلیل ثبت تراکنش غیرمجاز از جیب اعتباری ورزشی، مسدود شد؛ پنج مجموعه‌ی دیگر هم به دلیل وجود پیوستگی و ارتباط با آن دو مجموعه، به جابجایی غیرمجاز دستگاه کارت‌خوان میان یکدیگر اقدام کردند؛ لذا، این عمل موجب شد تا امکان ثبت تراکنش جیب اعتباری کارت، از هر هفت مجموعه سلب شود و قرارداد همکاری با آنها پایان یابد.

امور ورزش صندوق‌ها پیشتر هشدار داده بود که میزان و تعداد تراکنش‌های جیب اعتباری کارت رفاهی، ارزیابی می‌شود و از مراکز ورزشی طرف قرارداد، بازدید میدانی به عمل می‌آید؛ به اضافه‌ی اینکه گزارش‌های مردمی نیز بررسی می‌شود تا چنانچه مراکز ورزشی طرف قرارداد با صندوق‌ها بر خلاف تعهدات خود عمل کنند، قرارداد همکاری با آنها فسخ شود یا تعلیق یابد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =