کد خبر: 6110
سرویس: علم و دانش
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
شیائومی

بعد از آنکه شیائومی رویداد رونمایی از محصولات جدیدش را به مناسبت دهمین سالگرد فعالیتش برگزار کرد، «لی جون» رسما اعلام کرد بزودی کارخانه هوشمند شیائومی در شهر پکن واقع در کشور چین آغاز به کار خواهد کرد. در واقع موبایل Mi 10 Ultra در این کارخانه تازه تاسیس تولید خواهد شد.

نوامبر ۲۰۱۹ بود که لی جون رسما اعلام کرد شیائومی در حال ساخت کارخانه‌ای هوشمند مبتنی بر تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و فناوری ارتباطی 5G است. حالا بعد از گذشت حدود ۹ ماه، این کمپانی تایید می‌کند که فرآیند توسعه کارخانه تکمیل شده و وارد مرحله بهره‌برداری شده است.
این کارخانه حدود ۱۸۶۰۰ متر مربع وسعت داشته و با مجموعه‌ای از تجهیزات کاملا خودکار مدیریت محصولات و فرآیند تولید ماشینی، بسته‌بندی و ذخیره کالاها را پوشش می‌دهد. این واحد قادر خواهد بود سالیانه بیشتر از یک میلیون تلفن هوشمند را تولید کند.

شیائومی این کارخانه جدید را به تولید موبایل‌های پرچمدار رده بالا اختصاص داده؛ علاوه بر این واحد تحقیق و توسعه کارخانه مورد بحث برای طراحی محصولات و مواد خلاقانه، تکنولوژی‌های جدید و دستاوردهای تازه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در سوی دیگر ماجرا تمام مراحل پیش تولید و آماده‌سازی محصولات نیز در آن انجام خواهد شد.

در حال حاضر فاز تولید موبایل هوشمند Mi 10 Ultra Transparent Edition به صورت محدود در کارخانه هوشمند جدید شیائومی آغاز شده است. اما انتظار می‌رود در آینده روند توسعه تلفن‌های هوشمند افزایش یابد و تعداد محصولاتی که در این کارخانه روشنایی روز را می‌بینند بیشتر و بیشتر شود. مدیران شیائومی تاکید دارند فاز بعدی کارخانه هوشمند این کمپانی حدود سه سال بعد راه اندازی خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =