کد خبر: 6073
سرویس: جوابیه
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
همایش ارتقا سلامتی دراهواز (2)

در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی و پرسش های بازنشستگان ارجمند در خصوص صحت آنها توضحیاتی ارائه شد.

در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی و پرسش های بازنشستگان ارجمند در خصوص صحت آنها موارد زیر تصریح می شود:

۱- درخصوص مطلبی مبنی بر «واگذاری خدمات بخش درمان به سازمان دیگر از سوی صندوق ها»، به آگاهی می رساند چنین موضوعی یا موارد مشابه که به نوعی به خدمات درمانی صندوق ها نسبت داده می شود، در هیچ سطحی از این سازمان مطرح نبوده، بنابراین موضوع منتشر شده کذب است. برنامه کلی و اصولی صندوق ها توسعه کمی و کیفی خدمات درمان به بازنشستگان است. در همین چارچوب است که تعداد مراکز درمانی از ۱۷۱  در سال ۹۲ به ۹۰۰ مرکز در سال ۹۹ افزایش یافته است. بنابراین خدمات حوزه درمان صندوق به شکل جدی و بااهمیت استمرار خواهد داشت.

۲- تصویری از یک خبر قدیمی از سایت شرکت ملی نفت ایران منتسب به آقای محمدکاظم حسین خانی در زمینه «پرداخت افزوده مستمری بازنشسته ها» بازنشر شده است که به اطلاع می رساند این خبر مربوط به حدود ۹ سال پیش بوده است. با توجه به اینکه طی ماه های گذشته این خبر قدیمی به عنوان خبر جدید چندین مرتبه نشر داده شده است حق پیگرد قانونی برای صندوق ها به عنوان نشر اخبار جعلی محفوظ می باشد.

ضمناً با احترام به دیدگاه های مختلف تصریح می شود، نشر مطالب کذب که موجب سلب سلامت روانی و رفاه اجتماعی بازنشستگان صنعت نفت شود، از سوی صندوق ها و توسط مراجع ذی صلاح پیگیری حقوقی خواهد شد. در همین زمینه و به منظور کسب اطلاعات صحیح، مجدداً پیشنهاد می شود فقط به اخبار رسمی صندوق ها توجه فرمایید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • محسنی 5689 DE ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    3 0
    سپساسگزارم
  • محمدی شاهین شهر FR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 0
    اهمیت دادن به سلامت روانی بسیار ارزشمند است سپاس
  • مهدی تکلو IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    3 0
    بسیار ممنون
  • عبدالجلیل محامیدی FR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    2 0
    سلام خسته نباشید از مسولین صندوق تقاضا دارم پیگیری اخبار دروغ نسبت به صندوق بازنشستگان نفت مغرضانه پخش میکنند برخورد جدی صورت گیرد باتشکر
  • س ه احمدپور IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    3 0
    تشکر از زحمات همه عزیزان دلسوز وپیگیر موارد .،حقوق (معیشت،درمان،رفاه و... ) بازنشستگان وبزماندگان صنعت نفت هستند
  • وزیری IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 0
    سلام خسته نباشید .از اینکه اطلاعات صحیح را در اختیار بازنشستگان ومستمری بگیران قرار میدهید سپاسگزاریم.شایعات نادرست موچب ثشویش اذهان میشود

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =