کد خبر: 6072
سرویس: علم و دانش
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
پیامرسان گوگل

شرکت گوگل سرانجام طی یک بروزرسانی پیام‌رسان خود را از قابلیت‌های مفیدی برخوردار کرد.

شرکت گوگل سرانجام تصمیم گرفت قابلیت‌هایی را در برنامه پیام‌رسان خود قرار دهد تا کاربران را به استفاده از این نرم افزار ترغیب کند. برنامه Messages شرکت گوگل حالا از قابلیت‌های متقاعد کننده‌تری برای استفاده برخوردار است و به رد و بدل کردن پیام‌های متنی محدود نمی‌شود.

ابرقدرت دنیای فناوری یک دسته از به‌روزرسانی مورد انتظار را به نرم افزار پیام‌رسان خود اضافه کرد که شامل واکنش‌های شکلک دار، ویرایش تصاویر و پیشنهاد برچسب‌های مختلف می‌شود. این نرم افزار حالا دیگر شباهت بیشتری به پیام‌رسان‌هایی همانند Facebook Messenger و iMessage شرکت اپل دارد.  کاربران برنامه شرکت گوگل از این پس می‌توانند با نگه داشتن انگشت خود روی تصاویر و پیام‌ها واکنش‌هایی را به شکل شکلک برای مخاطب خود ارسال کنند.

این افراد همچنین از برچسب‌های شکلک دار استفاده کنند. برنامه Messages شرکت گوگل همچنین از یک ویرایشگر رسانه داخل خود برخوردار شده که به نحوی ساده کار کاربران را راه می‌اندازد. فعالیت این ابزار بسیار آسان است و کاربر می‌تواند به تصاویر مورد نظر متن اضافه کند و یا روی آن‌ها نقاشی کند. این قابلیت برای زمانی مناسب است که شخص در نظر دارد دور نکته مهمی در عکس خط بکشد و یا آن را توضیح دهد.

قابلیت‌های دیگر پیام‌رسان گوگل
از قابلیت‌های دیگر برنامه می‌توان به سریع شدن دسترسی به قسمت‌های مختلف اشاره کرد. برنامه پیام‌رسان شرکت گوگل حالا از یک کلید تماس تصویری در بالای صفحه گفت‌وگوی کاربران برخوردار است که در صورت انتخاب کاربر را سریعاً به تماس تصویری برنامه Google Duo ارجاع می‌دهد.

گفتنی است؛ امکان برقراری تماس صوتی نیز در این نرم افزار همانند تماس تصویری فراهم شده است. کاربران حالا با بروزرسانی کردن پیام‌رسان شرکت گوگل می‌توانند از تمامی قابلیت‌های مورد نظر استفاده کنند. البته باید اظهار داشت که ویژگی پیشنهاد برچسب‌های شکلک دار تنها برای کاربرانی قابل استفاده است که از زبان انگلیسی در برنامه خود استفاده می‌کنند. این قابلیت‌ها شاید باعث نشوند یک کاربر کاملاً پیام‌رسان‌های دیگر را کنار بگذارد، اما قطعاً دلیلی است تا آن‌ها از نرم افزار شرکت گوگل استفاده بیشتری داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =