کد خبر: 6065
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
ورزش

چهل و چهارمین نشست شورای ورزش صندوق‌ها با حضور سرپرست اداره کل سلامت، تربیت‌بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت و رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

چهل و چهارمین نشست شورای ورزش صندوق‌ها روز دوشنبه (۳۰ تیرماه) برگزار شد. در این نشست، افخم زروانی رئیس صندوق‌ها با اشاره به گزارش امور ورزش و فرهنگی صندوق‌ها گفت:  گزارش عملکرد و آمارها موید آن است که مصوبه‌های شورای ورزش در سه سال گذشته محقق شده است.

 رئیس صندوق‌ها نسبت به روزآمد کردن فعالیت‌های ورزشی با توجه به‌ویژگی دوران شیوع کرونا و پسا کرونا تأکید کرد و افزود: به‌یقین بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی تحت تأثیر آثار و پیامدهای همه‌گیری کرونا قرار خواهد گرفت.

در ادامه، اسماعیل کبوتران سرپرست اداره کل امور سلامت، تربیت‌بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت، برنامه‌های صندوق در زمینه ورزش را سازنده دانست و افزود: بهبود سازوکارهای ورزشی برای تحقق اهداف سلامت‌محور ضروری است.

هادی افشار رئیس امور ورزش و تربیت‌بدنی شرکت ملی نفت ایران هم با اشاره به پژوهش‌های انجام‌شده به‌خصوص در حوزه ورزش بازنشستگی افزود: مجموعه‌های ورزشی نفت یکی از مراکز موردعلاقه بازنشستگان برای فعالیت‌های ورزشی است. ازاین‌رو، بستر برای توسعه خدمات به آنان در قالب همکاری با صندوق‌ها مهیاست.

سید کامیار کیمیایی رئیس امور ورزش صندوق‌ها همچنین در این نشست گزارشی از خدمات ورزش صندوق مرتبط با سال‌های اخیر، ارائه کرد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =