کد خبر: 5883
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
رامین

محسن رامین با تسلیت فرارسیدن ایام ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمنین (ع) و پاسداشت لیالی قدر؛ ضمن عذرخواهی از اعضای محترم صندوق بابت بروز موقت پاره‌ای از اشکالات در روند خدمات‌رسانی مرتبط با وام تندگویان گفت: توقف یا کاهش خدمات این صندوق به بازنشستگان صندوق بازنشستگی نفت صحت ندارد؛ از این رو پس از انجام هماهنگی فنی و اداری تسهیلات مانند سابق ارائه می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت روی‌داده در ماه‌های فروردین و اردیبهشت در خصوص تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه شهید تندگویان برای بازنشستگان افزود: به‌طور طبیعی برای انتقال داده‌ها و سوابق در حوزه فناوری اطلاعات، هماهنگی فنی و اداری لازم است که خوشبختانه این مرحله در حال انجام است؛ بنابراین از این محدودیت نباید استنباط قطع یا کاهش خدمات را کرد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شهید تندگویان همچنین پاره‌ای از شایعات فضای مجازی درباره افزایش حق عضویت این صندوق را کذب دانست و افزود: شرایط عضویت مانند سابق است. 

گفتنی است صندوق قرض‌الحسنه شهید تندگویان یک صندوق مستقل است که با نظارت هیأت امنای خود اداره می‌شود و همواره متعهد به ارائه تسهیلات به اعضای پیشکسوت خویش می‌باشد و به این خدمت‌گزاری افتخار می‌نماید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • شهناز رضوی IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    23 8
    باعرض سلام و خسته نباشید، از تمامی دست اندرکاران صندوق شهید تندگویان که مجدانه در رفع مشکلات بازنشستگان می کوشند سپاسگزاری مینمایم .موفق و موید باشید .

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =