کد خبر: 5727
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نصرت زاده

معاون منابع انسانی و پشتیانی صندوق ها از برگزاری نزدیک به بیست برنامه آموزشی در سه ماه گذشته از سوی این معاونت خبر داد و افزود: سرانه آموزش برای کارکنان به ۱۴ ساعت رسید.

حسین نصرت زاده معاون منابع انسانی صندوق ها گفت: با توجه به اهمیت آموزش های کاربردی در حین خدمت، در سه ماه گذشته ۱۹ دوره آموزشی برای کارکنان صندوق ها برگزار شد.

وی افزود: این دوره‌ها که ۱۲ دوره ویژه، یک دوره کارگاهی و ۶ دوره برای شرکت‌ها را شامل می‌ شد در مجموع ۴۵۸ ساعت آموزشی و ۴۱۳۴ نفر ساعت را دربرگرفت. 

معاون منابع انسانی افزود: با سنجش میزان آموزش های انجام شده، سرانه آموزش صندوق‌ها به عدد ۱۴ ساعت می‌رسد.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برگزار شده عبارت است از کاربرد اکسل در حسابداری مقدماتی و پیشرفته، آموزش کاربری سیستم کارت پاسارگاد سما، آشنایی با خدمات و مقررات صندوق، آموزش کاربری سیستم وام مصوبه هیات‌مدیره سما، مهارت‌های ارتباطی، ایمنی و آتش‌نشانی، رفتار سازمانی، آشنایی با کاربری سیستم تسهیلات گردشگری، کانون و باشگاه سما.

نصرت زاده با بیان این که در پایان هر دوره از شرکت کنندگان نظرسنجی انجام شد، گفت: دوره های یادشده بر اساس نیاز کارکنان تدوین شده است. از این رو، امید می رود آموزش های این فصل در بهره وری سازمان تاثیر مناسبی بگذارد.  

منبع: معاونت منابع انسانی و پشتیبانی

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =