نشست کانون خطوط لوله با رییس صندوق ها

دبیر کانون‌های بازنشستگان گفت: موارد دریافت شده به دبیرخانه کانون‌ها در نشست با رئیس و معاونان صندوق‌ها تشریح شد و مسئولان در این زمینه توضیحات خوبی ارائه کردند خوشبختانه پاسخ‌های و برنامه های مسئولان صریح و روشن بود و به همه موارد ازجمله، درمان، گردشگری، ورزش، ساختمان، سهمیه‌های ورزشی، نحوه درخواست برنامه، دستورالعمل‌ها و اساسنامه پاسخ داده شد. ازاین‌رو از سطح تعامل رئیس صندوق‌ها و معاونان این مجموعه با دبیرخانه کانون‌ها و کانون خطوط لوله تشکر می‌کنم.

محیی الدین میرزایی دبیر هفدهمین اجلاس سراسری کانون‌ها پس از نشست مشترک هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان خطوط لوله و مخابرات ایران با رئیس و معاونان صندوق‌ها این نشست را سازنده خواند و گفت: رئیس و معاونان صندوق‌ها با بردباری و شکیبایی مطالب مطرح‌شده را تبیین کردند.

دبیر کانون‌های بازنشستگان تصریح کرد: پاسخ‌های مسئولان صریح و روشن بود و به همه موارد ازجمله، درمان، گردشگری، ورزش، ساختمان، سهمیه‌های ورزشی ، نحوه درخواست برنامه، دستورالعمل‌ها و اساسنامه پاسخ داده شد.

رئیس هیئت‌مدیره کانون خطوط لوله و مخابرات افزود: نامه‌های دریافت شده از سایر کانون‌ها در این نشست جمع‌بندی و محورهای آن‌ها استخراج شد و اینجانب به‌عنوان دبیر کانون‌های بازنشستگی صنعت نفت، پرسش و مطالب مدنظر را بیان کردم و پاسخ‌های شفاف دریافت شد.

وی با تأکید بر ارتباط میان کانون‌ها و مسئولان اجرایی گفت: دیدارهای دوجانبه و چندجانبه رئیس محترم صندوق‌ها و معاونان صندوق‌ها با کانون‌ها منظم انجام می‌شود و در واقع هر کانونی که درخواست ملاقات ارائه کرده، وقت برای آن تعیین‌شده است.  لذا این رویکرد باوجود حجم کارهای اجرایی مسئولان ستودنی است. بنابراین به‌عنوان دبیر کانون‌ها این رویکرد ارتباطی را مثبت و سازنده و قابل قدردانی می‌دانم.

رئیس هیئت‌مدیره کانون خطوط لوله گفت: در این نشست موارد با اهمیتی مطرح شد ازجمله موضوع همراه بیمار که به امید خدا تسهیلاتی پیش‌بینی‌شده است، درمان نیز به توسعه و گسترش خود ادامه خواهد داد و تعداد مراکز طرف قرارداد از ۸۵۰ مرکز عبور کرده است.  مقرر شد مناطقی که خدمات انحصاری است و صندوق چاره‌ای جز عقد قرارداد با همان یک مرکز ندارد با مجوز هیئت‌رئیسه این کار انجام شود، در خصوص داروخانه‌ها دستور کاری در حال بررسی است که چنانچه قوانین اجازه دهد تحول خوبی روی خواهد داد، در خصوص اضافات نیمه دوم سال سازوکارهای با رویکرد مثبت و نظر مساعد رییس محترم هیئت‌امنا و هیئت‌رئیسه در حال بررسی است.  جهت برخورداری همسر بازمانده از تسهیلات وام و یارانه سفر بهبودی نیز حاصل‌شده است که امور ورزش اعلام می‌کند.

وی افزود: در زمینه المپیاد ورزشی بازنشستگان، طبق برنامه سالانه امور ورزش، این رویداد ورزشی امسال برگزار می‌شود و اردوی فرزندان توان‌خواه منطقه ۴ و شیراز تا پایان سال برپا خواهد شد. در زمینه ورزش همگانی نیز مقرر است تسهیلاتی برای البسه ورزشی بازنشستگان فعال در عرصه ورزش همگانی مدنظر قرار گیرد که سازوکار اجرایی آن در امور ورزش در حال انجام است.  

این نشست روز سه شنبه ۳۰ مهرماه در محل صندوق ها برگزار شد برای مشاهده تصاویر این رویداد اینجا کلیک کنید. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • محمد رضا فروغی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    2 0
    با سلام به دوستان تلاشگر کانون خطوط لوله و مخابرات تشکر از حمایت شما در نیاز های بازنشستگان و بازمانده ها وپیگیری که انجام می دهید

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =