کد خبر: 5482
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کارت

کسانی که موفق به ارسال کد تأیید نشده‌اند طی ۱۰ روز آینده دوباره پیامک فعال‌سازی دریافت خواهند کرد. در صورت تمایل اقدام کنید.

روز (چهارشنبه ، ۱۶ مردادماه) نزدیک به ۸۰ هزار پیامک فعال‌سازی سرویس پیام کوتاه مربوط به بخش ورزش کارت پاسارگاد از سوی این بانک به تلفن همراه بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت ارسال شد.

در این میان کسانی که تمایل به فعال‌سازی سرویس پیامک بخش ورزش کارت را داشته‌اند اقدام به ارسال کد تائید که در همان پیامک بود کردند.

برخی هم موفق به انجام این کار نشده‌اند لذا با هماهنگی‌های که امروز (پنجشنبه، ۱۷ مردادماه) با بانک پاسارگاد انجام شد تا ۱۰ روز آینده مجدد پیامک فعال‌سازی سرویس پیام کوتاه برای کسانی که موفق به تائید نشده‌اند ارسال می‌شود.

بنابراین افرادی که به هر دلیل موفق به ارسال کد تائید نشده‌اند می‌توانند در مرحله دوم این کار را انجام دهند.

بخش پشتیبانی سامانه آوند مربوط به بانک پاسارگاد نیز در این زمینه با شماره تلفن  ۸۹۵۱۴۲۱۴ ۰۲۱ سوالات و مشکلات احتمالی را پاسخگو است.

 _ منظور از فعال‌سازی، برقراری سرویس پیامکی برای اطلاع از تراکنش‌ بخش جیب ورزش کارت رفاهی پاسارگاد بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت است.

 _ فعال‌سازی این سرویس برای دارنده کارت بدون هزینه است.

 _ فعال‌سازی این کد اختیاری است اما کسانی که این سرویس را فعال کنند بدون پرداخت هزینه از تراکنش‌های بخش ورزش کارت از طریق پیامک آگاه خواهند شد.  

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • RO ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    4 1
    ممنون از اطلاع
  • حسن IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    1 1
    کد تایید که ارسال میکنم پیغام خطا در عملیات میده و میگه کد تایید اشتباه میباشد ویا زمان آن به اتمام رسیده لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ سایت: همان طور که در بالا توضیح داده شده است : در فرصت دوم که پیامک ارسال میشود اقدام کنید. به احتمال پیامک را با تاخیر رویت کرده اید لذا زمان آن به اتمام رسیده بوده است. به هر حال در فرصت دوم اقدام کنید.

  • م.مرادی US ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    2 2
    با سلام و احترام برای من کد تایید آمد و آن را ارسال کردم، هر بار ارسال می‌کردم، خطا می داد که کد تایید اشتباه است و یا تاریخ آن گذشته . به همین علت موفق به تایید نشدم. لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر

    پاسخ سایت: همان طور که در بالا توضیح داده شده است : در فرصت دوم که پیامک ارسال میشود اقدام کنید. به احتمال پیامک را با تاخیر رویت کرده اید لذا زمان آن به اتمام رسیده بوده است. به هر حال در فرصت دوم اقدام کنید.

  • باهر CZ ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    3 2
    از اطلاع رسانی شما متشکرم
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
    1 1
    ممنون از راهنمایی

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =