کد خبر: 5366
سرویس: گنجینه
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
گنجینه 2

آیین تجلیل از منتخبان طرح فراخوان مقاله (گنجینه) ویژه بازنشستگان صنعت نفت روز سه شنبه (۲۸ خردادماه) برگزار شد، این طرح ادامه دارد.

در این مراسم دکتر محمد سلیمانی جمارانی گفت: خرسندکننده است که صندوق نفت در کنار انجام رسالت‌های اصلی خود به مقوله‌های فرهنگی مانند طرح گنجینه اهتمام دارد.

 منتخب طرح گنجینه افزود: این طرح ارزشمند است و این گونه فعالیت‌های فرهنگی به سود حال و آینده صنعت نفت است چراکه با اجرای آن شاهد تلاش همکاران برای بارگذاری آثار متنوع خود بر روی سایت صندوق بودم.

دکتر سلیمانی گفت: امیدوارم طرح گنجینه با همین نشاط ادامه یابد.

در ادامه دکتر محمدمهدی رشیدی منتخب دیگر طرح گنجینه پیشنهاد داد: به دلیل اهمیت طرح و ارتباط آن با بحث مدیریت دانش نام طرح «گنجینه» به «گنجینه دانش» بدل شود.

وی افزود: مستندسازی آثار علمی در قالب طرح گنجینه از سوی صندوق‌ها از اقدامات ارزشمند در حوزه فرهنگ و مطالعات علمی است. دکتر رشیدی در ادامه با اهدای یکی از آثار تالیفی خود به رییس روابط‌عمومی از فعالیت صندوق‌ها در این عرصه قدردانی کرد.

غلامحسین محمدی منتخب دیگر این طرح با بیان این که پس بازنشستگی برنامه های متنوع علمی را پیگیری می کنم، گفت: حقیقتا گاهی برای پیگیری فعالیت‌های علمی و اجتماعی خود وقت کم می‌آورم. امیدوارم این طرح ادامه یابد و سایر همکاران به این طرح بپیوندند و آثار خود را ارائه کنند.

آقای علی‌نقی نیز یکی از منتخبان این طرح بود که افزود: بیشتر در حوزه مطالعاتی فعال است و آثار خود را در سایت شخصی منتشر می‌کند، اما برگزاری این چنین طرح‌ها را مثبت ارزیابی می‌کند.

در ادامه حسین نصرت‌زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی، دکتر امیر مردانی معاون بهداشت، درمان و سلامت، سید کامیار کیمیایی رییس امور فرهنگی، ورزش و گردشگری، هوشنگ علی‌اکبری مدیر امور رفاه و ابراهیم معنوی رییس روابط‌عمومی در خصوص فعالیت طرح گنجینه و پیامدهای فرهنگی، اجتماعی و علمی آن سخن گفتند.

در این مراسم با اهدای لوح و جوایز از برگزیدگان این طرح تقدیر به عمل آمد.

برای آشنایی با این طرح و شرکت در آن اینجا کلیک کنید.

  

   

برگزیدگان فراخوان طرح گنجینه (1)

نام و نام خانوادگی عنوان مقاله / تالیف کتاب منطقه امور بازنشستگی صندوق ها
آقای محمد مهدی رشیدی

 تالیف کتاب : مدیریت خروج از خدمت (بازنشستگی)

منطقه یک
محمد سلیمانی جمارانی  مقاله : تولید و مصرف زیست سوخت ها در برزیل منطقه یک
آقای غلامحسین محمدی مقاله : تولید سوخت پاک منطقه پنج
آقای احمد علی نقی

مقاله : آب بهتر است یا نفت

منطقه یک
آقای پرویز شمسایی مقاله : صرفه جویی در مصرف لامپ های گازی شبکه های روشنایی  منطقه دو

برچسب‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =